Verder naar hoofdinhoud

Verzending: alles wat je moet weten

Vergelijk hieronder de verzendkosten. We bereiden je bestelling voor, verpakken hem en bezorgen hem aan je deur.

Verzendkosten (excl. btw)

Totaal bestelling Economy verzending Standaard verzending Express verzending
10+ werkdagen 5 - 6 werkdagen 3 werkdagen
Tot € 99,99 4,06 10,83 17,33
€ 100 - 199,99 4,87 12,49 19,98
€ 200 – 299,99 6,50 16,66 26,66
€ 300 – 499,99 8,12 20,83 34,33
€ 500 – 799,99 16,25 33,33 53,33
Meer dan € 800 20,32 41,66 66,66
  • Express verzending is alleen beschikbaar voor bepaalde producten. Zie collectie.

Levertijden voor bestellingen die na middernacht geplaatst worden, worden berekend vanaf de volgende werkdag. Houd er rekening mee dat er uitzonderingen gelden voor bepaalde producten en internationale bezorglocaties.

Internationale bestellingen

Er geldt een bezorgtoeslag van 30% voor bestellingen die op onze Belgische website geplaatst worden en die op een adres buiten België bezorgd moeten worden, omdat hiervoor andere bezorgmethoden gebruikt worden.

Als je je bestelling op een internationale locatie wilt laten bezorgen, kun je nagaan of er een Promotique-website voor het land of gebied bestaat waar je wilt laten bezorgen. Klik op de vlag rechts onderaan de pagina voor een uitklapmenu. Houd er rekening mee dat als er een website is voor het land waar je wilt laten bezorgen, je het ontwerp misschien opnieuw moet maken.

Veelgestelde vragen

V: Kan ik mijn bestelling volgen?
A: Het is afhankelijk van de verschillende bezorgdiensten die we gebruiken of het mogelijk is om de bestelling te volgen. Als volgen mogelijk is, sturen we de volgcode in je verzendbevestigingsmail.

V: Ontvang ik volginformatie? Waar vind ik die?
A: Als je bestelling wordt verstuurd, ontvang je een verzendbevestigingsmail met daarin de bezorgmethode, de geschatte bezorgdatum en andere details waarmee je de bestelling kunt volgen (indien beschikbaar). Je kunt ook naar Mijn bestellingen gaan om de gegevens op te zoeken waarmee je de bestelling kunt volgen.

V: Zijn jullie levertijden inclusief productietijd?
A: Ja. Onze vermelde levertijden omvatten zowel de tijd die het duurt om je bestelling te drukken als om hem op het opgegeven adres te bezorgen.

V: Welke bezorgdiensten gebruiken jullie?
A: Dat hangt af van de levertijd die je kiest. Welke bezorgdienst we voor je bestelling gebruiken, hangt af van een aantal factoren, zoals gekochte producten, bezorgadres, grootte/gewicht van de bestelling en de gekozen levertijd.

V: Hebben jullie gegarandeerde levertijden?
A: Als je een artikel in je winkelwagentje hebt geplaatst, laten we je de verwachte bezorgdatum zien, en daar houden we ons aan. Slecht weer en vertragingen bij de bezorgdienst zijn natuurlijk altijd mogelijk, maar als je bestelling er niet op tijd is, dan ben jij niet tevreden en zijn wij dat ook niet. Neem contact met ons op, dan lossen we het op.

V: Wordt mijn bestelling bezorgd tijdens kantooruren?
A: Alle leveringen worden normaal gesproken bezorgd op maandag tot en met vrijdag tijdens normale werktijden.

V: Mijn pakket zou vandaag bezorgd worden, maar ik heb het nog niet ontvangen. Wat kan ik daaraan doen?
A: Pakketten kunnen tot 18:00 lokale tijd worden bezorgd, dus mogelijk komt je pakket later op de dag aan. Indien beschikbaar kun je in Mijn bestellingen onder Mijn Account informatie vinden waarmee je de bestelling kunt volgen. En neem gerust contact met ons op wanneer je wilt. Wij helpen graag.